Translate

"Бескрајна Архива прилога ЗАВЕТИНА" (TUMBLER)

МИЛОШ МИЛОЈЕВИЋ

недеља, 21. март 2021.

ПРИЗНАЊЕ. ВЕРОВАТНО ТАКО ТРЕБА, како Милосављевић вели


 

Ljudi, odlučio sam da jedno vreme, ne znam do kada, samo će mi se valjda kasti, ne pišem na Fejsbuku ništa, osim što ću objavljivati emisije koje radimo na Srbija Global i eventualno Tribal Global kanalu. Moja odluka motivisana je time što sam ukapirao da mi ovo pisanje, natpisivanje, odgovaranje na pisanja, krade pozitivnu energiju. Umoran sam i nemam potrebe da trošim istu na nešto što na kraju neće ništa promeniti. Niti sam želeo ikoga da čovečam, samo sam pisao šta sam mislio, ali pretvorilo se u nadmudrivanje i besomučno nadgovaranje. Društvene mreže, deluju mi sve više nepristojno, ne zato što ljudi psuju, ja prvi volim da psujem, nego što su drski i bezobrazni, a to ne podnosim, iako vidim da je to sve više na ceni danas. Umesto da nas spajaju one nas sve više dele. Iz sličnih razloga nisam na društvenim mrežama bio par godina, očigledno sam i tada ispravno rasudjivao. Hvala što ste pratili ono što sam pisao, žao mi je što ne mogu da se uklopim u mišljenje mase, jer sam se jedino u životu plašio baš mišljenja i delanja mase. Nadam se da ako nisam pomogao nisam nekom odmogao, a ako sam ikoga uvredio svojim pisanjem neka prašta. Ostajte mi zdravo i čuvajte se, da vas zateknem sve na broju!
37 коментара
2 дељења

Нема коментара:

Постави коментар

Диоптрије ПОРТАЛА Великих претеча | Сазвежђа З